Yessssssssss

Idag hade jag fått min avi på min iphone 4 via mail så jag blev så glad att jag inte kunde låta bli att gå ner och hämta ut den. =) Telefonen är jättefin men jag väntar på mitt sim-kort då det är ett microkort så det jag har nu funkar inte i den nya telefonen. Men det nya ska komma med posten om några dagar och när det har kommit ska jag bara ringa in och aktivera det nya för jag ska behålla samma nr som jag har nu. Vill bara kunna använda den NU, men får vänta lite till och det ska jag väl klara.

Imorgon ska jag till bm och jag hoppas att det inte är sockerbelastningen för isf har jag glömt att skriva upp det så att jag kommer att ha ätit frukost osv. För om jag inte äter eller dricker och det visar sig att det bara är ett vanligt besök så kommer jag ha svultit ihjäl utan någon anledning. Då tänker ni att varför har du inte ringt och kollat upp det, jo för jag glömde bort det i förmiddags och kan inte få tag på dem på eftermiddagen.

Nu vet ni att jag lever iaf. ha det så bra. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0