Dålig uppdatering

Jag har inget att skriva om just nu så därför har jag inte bloggat så mycket på senaste. Jag har haft mycket som har snurrat runt i mitt huvud men jag får inte ner det i skrift. De sakerna som har snurrat runt i huvudet är inget jag vill skriva här då många nog hade tagit allt på fel sätt och kanske t.o.m. blivit arga på mig. Det är t.o.m. så att det mesta inte ens har skrivits ner på papper eller i datorn.
Har fortfarande inget att skriva om så mer blir det inte just nu.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej :)

Hur e de?

Vet inte om de e annorlunda när man fått barn, men antar att de inte borde vara de.. BM sa att jag skulle ringa då mensen kommit och så skulle vi boka in mig då.. I slutet av mensen eller när den börjat avta eller vad hon sa.. För de e ju svårt å veta hur länge den håller igång då de e första mensen på typ 11 månader.. Men får väl se hur de blir.. Vissa säger ju att man hellst inte ska sätta in den förren efter 3 månader så man kan vara säker att livmodern har dragit ihop sig helt.. Och att den inte trillar ut för livmodern fortfarande "jobbar".. Men BM sa tidigast 6 veckor.. Så jag går efter de.. Vill ju ha in den så fort de går!! ;)

Kram

2010-08-14 @ 22:50:24
URL: http://enannanas.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Vad menar du med att folk blivit arga på dig?

Kram

2010-08-15 @ 22:27:49
URL: http://miimmzzii.blogg.se/
Postat av: Maria

Varför bry dig om vad andra tycker? Man har väl rätt till en åsikt.

2010-08-16 @ 21:16:39
Postat av: Hanna

Skönt att de e bra :) Då har illamåendet lagt sig nu eller? Inte ont i magen heller? Hoppas inte!!



Jo jag antar att de e olika, som allting annars.. Men de borde ju vara samma tkr jag då livmodern drar ihop sig på alla kvinnor som fått barn, dock inte lika fort på alla men de borde ju ändå vara samma hos BM då iaf.. Men som du säger så får vi ju hoppas att BM vet vad hon snackar om ;)



Här e de bra.. De går lite upp och ner, men oftast går de bra ;) Men man blir rätt frustrerad emellanåt!! TÅLAMODET sätts på prov!! ;) Men så får man de dära SÖTA UNDERBARA leendet, och då bara smälter man :D



Nåderlunda bra, har nyss nattat henne för natten.. Blir lite gnäll och skrik innan hon somnar men sen brukar hon sova från nu och till 3-5 ungefär.. Lite olika.. Så ska väl inte klaga, för de e ju rätt bra änd¨tkr jag ;) I egen säng :) Sen när hon ätit på natten e jag för trött för att sitta med henne så hon somnar i sin säng.. Så då får hon ligga hos mig ;) Hehe, men rätt mysigt de med ;) Och känner ingen panik att hon MÅSTE sova i sin egen säng då.. Sålänge hon gör de nu liksom, de flesta timmarna gör hon ju de :) Och hon e ju inte så gammal än heller ;)

På dagen sover hon i min famn, vaknar då jag lägger henne ifrån mig :O

2010-08-16 @ 22:15:53
URL: http://enannanas.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Skit i vad alla andra tycker!

Det gör jag när jag skriver blogg. Min blogg är min sak som hjälper mig när jag är arg o glad o allting! Så skit i det, skriv vad du vill.

Krram

2010-08-17 @ 07:41:11
URL: http://miimmzzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0