Helgen

Jag vet att jag suger på att uppdatera, men ni får gärna lämna ett litet avtryck i mina kommentarer för att göra mig lite piggare på att blogga mer. Jag ska ta en bild på mitt hår för er nyfikna så ni får bedömma hur det blev. Sitter just nu och kollar på vem kan slå Filip och Fredrik och jag håller tummarna för att utmanaren vinner då jag inte gillar någon av Filip och Fredrik.

I helgen så har jag varit ensam hemma och haft det väldigt skönt om jag ska vara ärlig. Durra har varit på privat LAN ute i en villa i Ekeby här utanför Helsingborg. Jag lämnade honom där vid 18 tiden i fredags och hämtade honom kl 2 natten till idag (söndag). Fredagen spenderade jag i soffan med en godispåse och bl.a. Idol på tv:n. Jag tittade inte så mycket utan satt med datorn och gjorde lite allt möjligt, läste mest bloggar då jag inte läst några bloggar på hela veckan. Sov i 11 timmar :) och gick upp halv 12 i lördags. Åt lite frukost och sen körde jag hem till mina föräldrar. Var där och fick äta mat =) och gick en liten runda med mamma och Alva. Efter maten så frågade jag Timmy och hans flickvän som var hos dem om de ville följa med hem hit och kolla på lite film och det gjorde de gärna. Så vi kollade på Cube 1 och på Mirrors. Jag har sett båda tidigare men de hade inte sett dem så de fick bli dem. Efter båda filmerna så åkte de hem igen och jag hittade trevligt sällskap på msn. Det slutade med att vi pratade i 3 timmar innan jag skulle hämta Durra.

Hoppas att ni har haft en bra helg. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja men jag menade mer att OM katterna är på en riktig gran barrar det ju ganska rejält, det kan det ju inte göra med en plastgran :-)!



hoppas du får en bra start på nya veckan!



kram

2009-11-02 @ 11:01:45
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Joline [foto och unika armband!]

Svar: Ja det skulle vara oerhört smidigt! :) Men tänk att kunna ha en sån kontakt med hästen och kunna komunicera så bra med dom...! :)

2009-11-03 @ 20:39:41
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0