Svar på anonym kommentar

Jag fick efter förra inlägget en anonym kommentar där det stod:
"Vaddå att DU unnar honom att åka till stockholm? De bestämmer väl inte du? han UNNAR sig att åka dit."

Det jag menar med att jag unnar honom det är att jag stöttar honom när han inte är helt hundra på om/hur han vill göra och då unnar jag honom att han får göra det han helst av allt vill jobba med. Självklart bestämmer inte jag, men han pratar ju med mig om det så att det blir ett gemensamt beslut. Jag unnar honom som sagt att få göra det han vill med mitt fulla stöd, precis som jag önskar att han skulle göra för mig om där var något jag verkligen skulle vilja göra. Det är ju inte så att detta är hans heltids jobb utan ett extra jobb som han hade tur nog att få. För är man ett par så måste man kompromissa om/unna varandra vissa saker och det är det jag menar med att jag unnar honom det. Förstår ni hur jag menar?

Durra står i duschen och jag bara väntar på att vi ska gå och kolla på Luftslottet som sprängdes på bio. =) Hoppas att den är bra.

Hoppas att ni har haft en bra helg. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

MEN. Så fort han gör nånting så skriver du i din blogg hur sur du är och hur ensam du är och hur tråkigt det är.... och..



De va jag som va "anonym", va dock inte meningen.

2009-11-30 @ 12:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0