Kort uppdatering

I tisdags tog jag vaccinationssprutan och jag kände inte av den alls under dagen. På kvällen så hade jag lite ont i armen, men inget farligt. Igår (onsdag) så vaknade jag och kunde knappt röra armen så Durra fick hjälpa mig upp ur sängen. Åt frukost som vanligt och gick till jobbet fast att kroppen kändes konstig. när jag jobbet ett tag så känner jag mig hängig, svimmfärdig och illamående. Pratar med min TM och han sa att jag skulle gå hem. När jag kom hem så visade det sig att jag hade feber, som höll i sig tills på kvällen. Durra som tog sprutan igår hade ont i armen under gårdagen på jobbet och han mår konstigt och har feber när han kommer hem. Inatt så har ingen av oss sovit gott utan vaknat flera gånger och svettats. Så vi gick upp imorse iaf för att se om vi skulle gå till jobbet. Jag åt frukost och kollade på tv. När jag varit uppe ett tag så tar jag tempen och har fortfarande feber och det hade Durra också så det blev inget jobb för oss idag dumt nog. Men vi är båda feberfria idag så imorgon blir det jobbande iaf.

Idag fick jag reda på att en gammal klasskamrat ska få barn nu närsomhelst. Grattis till er! Men varför får jag alltid reda på saker sist?

Hoppas att ni har haft det bra sedan sist. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sussi

okej ska göra det. jag har inte bestämt mig för att jag ska hita nått där utan mer hopas jag kan göra det så jag blir klar med den del saker till festen. så hoppas lixom på lite babyrosaljus och lite såna saker så har jag det klart lixom :D



Ja vi fick höra de tpå gotland med att det går att ändra för dessa ringar vi har hittat är lite olika för våra nu är frostade typ och den jag vill ha är slät och blank så ska nog lämna in för att se ringen går att frosta den något till liknande min förlovningsring är. hade förut tänkt ta massa guld jag själv har och smälta till en ny design ring gjort av oss men nu har jag hittat denna som är rätt lovande tycker jag. det ska inte vara föör pampit så jag vågar ha ringen på mig vid jobb och dagtid överhuvudtaget :D



har funderat över det du skrev och det var rätt smart (fästa ihop dem) så de inte glider ifrån sen. otroligt tack för dina tips och råd du har givit mig. uppskattat otroligt mycket! :D

2009-11-13 @ 07:58:36
URL: http://tothebigday.blogg.se/
Postat av: bröllopsbloggen

fniss nepp det är inte .com jag ska va på utan .se



http://www.weddinginsweden.se

2009-11-13 @ 16:38:52
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0