Bloggtävling

Dustinhome har just nu en bloggtävling där man kan vinna ett presentkort på 15 000 kr. Kika in här om ni vill vara med och tävla.
Jag tänkte vara med trots att jag i princip aldrig vinner något.


Om jag hade vunnit ett presentkort på 15 000 kr så hade jag köpt:

1. Det här kampanjpaketet med en Nikon D90 + Optik AF-S DX 18-105 ED VR 4GB + VÄSKA + UV-FILTER + PUTSDUK då jag och sambon för ett år sedan köpte en annan digital systemkamera och vi nu nästan kan kivas om vem som ska ta bilder osv. Man vill ju ha en lugn tillvaro. =) Plus att detta paketet kommer att göra så att jag vill bli bättre på att fotografera olika motiv och även våga leka lite mer än med den andra vi har.



2. Jag hade lagt till lite pengar från egen ficka och köpt till detta fantastiska NIKKOR OBJEKTIV AF-S ZOOM 70-300/4.5-5.6G VR IF-ED som jag så länge har gått och fantiserat om. Drömmer mig bort om vilka fantastiska bilder man kan ta med det objektivet.



3. Hade jag inte köpt de ovanstående foto produkterna så skulle jag slå till på den här APPLE MACBOOK AIR C2D 1.86 2GB/120 9400M 13.3#. Den skulle jag vilja ha då jag funderar på att börja skolan igen och då vill jag ha en liten och lätt dator att ha med i väskan tillsammans med de tunga böckerna, så att man skonar ryggen lite.


4. Hade även kunnat tänka mig att köpa denna snygga mobiltelefon SONY ERICSSON SATIO BLACK tillsammans med kamera packetet och även där lägga egna pengar emellan. Den är ju så snygg.



Jag tror dessvärre inte att jag kommer att vinna men vill vara med och tävla ändå. Hoppas att juryn tycker om det jag har skrivit iaf. Om ni vill vara med så gå in här.

Hoppas att ni har haft det bra. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Då har du ju lika bra smak som mig ;)

2009-11-17 @ 20:31:37
URL: http://weddingjuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0