Vägledningshuset imorgon

Imorgon ska jag till Vägledningshuset för att se vad de kan hjälpa mig med ang fakta om utbidningen jag vill gå. Jag vet ju en del om själva utbildningen, men inte om sakerna som t.ex. hur det ska gå med ekonomin om jag ska få utbildningsstöd (inte CSN) och om jag får ha min praktik i Sverige osv. Hoppas att de kan hjälpa mig direkt och att jag slipper vänta i evigheter innan man får svar på sina frågor.

Idag har vi inte så mycket planerat mer än att vi ska simma. Just nu är jag rätt sugen på att ut och fotografera i det fina vädret, men jag vet inte var och jag vill inte ut själv. Men det löser väl sig på något sätt.

Hoppas ni har en bra dag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0