Dåligt med bloggande

Jag vet att jag har varit lite dålig på att blogga de senste dagarna. Jag har inte skrivit sen i torsdags, så får väl se om jag kommer på vad som har hänt sen dess.
I torsdags så smsa Malin och frågade om jag ville ut och gå med henne i Pålsjö skog. Självklart ville jag det då vädret var hyfsat så tog vi med oss våra kameror. Så här får ni lite bilder därifrån:




Grodyngel


I fredags hände det inte så mycket, ingenting faktiskt.
I lördags så åkte vi ut till Ikea för att se om vi kunde hitta något roligt till Malin och Dennis som skulle ha inflyttnings fest på kvällen. Vi hittade böjbara skärbrädor som Durra bara sa, "vi måste ha sånahär" och visar mig den här:
Så vi köpte sådanna till oss och till Malin och Dennis. Ska faktiskt köpa det till min lillebror i studentpresent bl.a. Det bästa är att det är ett 2 pack för typ ingenting. Efter Ikea gick vi in och åt på Väla lite snabbt. Sen körde vi hem så jag kunde duscha och fixa till mig. Det var en trevlig kväll hos Malin och Dennis, fast att jag kanske inte var i mitt bästa esse men det hade med att göra att jag mått illa och haft ont i magen av och till i några dagar. När vi krde hem så kändes bilen konstig, den acelerarade inte som den brukar osv. Då var det högerbakbroms som låg emot och bromsade hela tiden.

Så igår åkte vi hem till mina föräldrar, fast att pappa egentligen inte hade tid att kolla på den utan behövde fixa i deras deras sovrum. Vi bjöd på fika mot att pappa kollade för att se om han kunde fixa det, vilket han kunde. Min pappa är bäst på mycket. =) Men nu vet vi hur vi ska göra om det händer igen. Sen så provkör han den för att känna att det verkligen tar som det ska. När han har gjort det så ska han kolla in lite saker under motorhuven, så han hade nog mer tid än han ville erkänna till att kolla vår bil. Han kollade oljan, den fick vi fylla på så det gjorde vi. Sen kollade han de andra vätskorna men de var bra så då skulle han kolla luftfiltret men det såg fint ut. =) Så nu går den som en oljad blixt igen. ;P

Idag vet jag inte vad som händer men jag har bokat tid med Durras kusin Veronica så imorgon ska jag klippa mig, men jag vet inte vad vi ska göra med det. Hon får väl fria händer med mitt hår. Bara inte vattnet går osv när hon håller på att klippa mig så jag bara får en halv frisyr. Ska vara hos henne vid 11 imorgon, men nu skriver Durra att han också behöver klippas så vi kanske får ta det på eftermiddagen/kvällen istället. Men jag bryr mig inte om när jag blir klippt, bara jag blir det. Har ni några förslag på hur jag ska klippa mig?

Vad ska jag göra idag? Solen strålar och jag vill hitta på något men vet inte vad jag ska göra.

Hoppas att ni får en bra dag allesammans. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sånnaskärbrädor har jag med;) Skitbra e dom!! Bästa jag har köpt på länge:P Hihi

2009-05-20 @ 12:18:02
URL: http://enannanas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hmm okej, konstigt ju.. Men de gör ju inte jag heller.. Bara en gång..

2009-05-20 @ 22:38:14
URL: http://enannanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0