Änglar och demoner

Jag tycker att filmen var bra trots att mycket som är med i boken inte fanns i filmen och tvärtom. Men trots det så fick de ihop en film där allt av riktigt stort värde var med nästintill så som det är i boken. Har man inte läst boken så kan det säkert vara en bra film medans de som har läst boken ska vara berädda på att mycket saknas eller är annorlunda. Personligen tycker jag att den var bättre än Da Vinci-koden och lättare att hänga med i.

Idag så ringde min handledare på af och väckte mig. Hon undrde om jag skulle kunna tänka mig att jobba som servitris i sommar. Där finns ett rätt så nyöppnat ställe här i Helsingborg där ägaren sökte glada och trevliga tjejer till servitriser. Man behövde inte ha någon erfarenhet eller så. Så min handledare skulle lägga med mitt CV till ägaren så vem vet, kanske jobbar som servitris i sommar.

Annars har jag inte så mycket planerat för idag. Vädret är ju lite tråkigt och mulet så känner mig inte så sugen på att ut och hitta på något, så det blir väl att sitta och glo på tv. Kanske fixa och dona lite här hemma också.

Ha en bra dag. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja som sagt en lgh jag vet är ledig, eller var det för ett par veckor sedan är en här i närheten. Numret till dem är Lars Hegert, 0709 962289. Så vet du det. Där var en tvåa ledig innan iaf.

2009-05-14 @ 18:35:05
URL: http://lovelymelovelyyou.bloggagratis.se
Postat av: Kristina

Varsågod!

2009-05-14 @ 22:41:25
URL: http://lovelymelovelyyou.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0