Ytterligare uppdatering

De som har fått sina efterlängtade bebisar är:
Desirée - första barnet kom 25/2 blev en liten dotter (Alicia)
Mia - andra barnet kom 19/3 blev en liten son (Eddie)
Kattis - andra barnet kom 20/3 blev en liten son (namnlös än sålänge)

De som fortfarande väntar på sina är:
Emma - andra barnet ungefär samtidigt som Kattis får sitt
Veronica - första kommer i maj
Anna - andra barnet kommer i juli
Jenny - första barnet, vet inte
Caroline - andra barnet kommer i september
Elinóre - första barnet i september (beräknat till 20/9 om jag inte minns fel)
Filippa - första barnet i september (beräknat till 20/9 om jag inte minns fel)
Tinette - andra barnet (Elinóres storasyster), vet ej när den kommer
Evelina - vars blogg jag läser dagligen, beräknad födsel 2/11

Idag har jag insläppet utav hästarna i stallet så jag ska passa på att rida också, men vet inte om jag rider en eller 2 hästar idag, får se hur jag gör. Annars har jag bara ett måste som jag ska göra idag och det är att dammsuga. Har fortfarande lite problem med att hitta någon som vill följa med mig till Ullared.

Ha en bra dag allesammans. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

är det Tinette som i Tinette i Åsljunga? i min ålder? 24år?

2009-03-24 @ 14:05:31
URL: http://annaoja.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vad söt du är =)

bf enligt familjeliv är 2 november!

kram

2009-03-24 @ 16:48:35
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0