Vill bli frisk

Har inte gjort så mycket idag. Var på Apoteket för att hämta ut min medicin, för i morse så märkte jag varför jag har haft de problemen jag har haft sedan i lördags. Efter Apoteket så gick jag och handlade lite nödvändigheter på oj! för annars kunde vi ju int laga min mammas köttgryta.
Vädret har varit jättefint hela dagen, men jag hade ingen lust att gå ut själv med tanke på mina problem och Malin kunde inte umgås för hon skulle jobba.
Katterna har varit kelliga idag, Zach låg några timmar på min mage och bara spann det slutade med att jag somnade en stund på soffan.
Just nu lagas det köttgryta och det luktar så gott. Vill att det ska var färdigt NU för jag är ju hungrig. =)
Synd Kattis att din bebis inte har kommit än men håller tummarna för att den kommer snart, håller samtidigt tummarna för dig Mia om att lilla Eddie kanske kommer ikväll/inatt. Säger Lycka till till er båda när det nu blir dags.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0