Regn, rykta och ryggmassage (igår)/Vad som händer idag!

Durras mamma ringde och frågade om vi ville komma och hem till henne och hennes sambo på mat och det bestämde vi oss för att göra.
Åkte iväg till stallet vid 13 tiden för att rida. Fast det regnade och jag tänkte rida i ridhuset en lite sväng, fast jag hade missat att Robban skulle rida i ridhuset och då ville jag inte störa. Så det blev en liten ryktning och lite mys med Loppan, då hon redan har blivit riden 3 gånger den veckan. Putsade även tränset när jag ändå var där och hade all tid i världen. Åkte hem och kollade på lite serier och kollade även på Twilight. Hade inte sett den innan och jag tyckte den var bättre än jag trodde den skulle vara, så positivt överraskad.
Åkte till Carina (Durras mamma) och Per i Klippan vid halv sex tiden. Där fick vi lite mat som smakade bra, vilket det brukar göra. Fick även lite massage av Carina efter maten, så skönt det är att bara ligga och få en härlig, välbehövd rygg/nackmassage.
När vi kom hem så gjorde vi inte så mycket mer än att titta lite på tv.
Så såg gårdagen ut.

Idag ska jag fixa med tvätten och sen när Durra har slutat jobba idag så ska vi mötas i simhallen så ska vi simma och köpa våra årkort där. Får se hur länge vi simmar idag, ska inte ta så många pauser idag som sist vi simmade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0