Söndagen

På söndagen hände det inte så mycket. Durra städade ur förrådet medans jag var och red.  Det var kaos i förrådet, du kom knappt in där och om du hittade det du skulle ha så kunde du inte ta det utan att typ hälften av alla grejer rasade. Men nu är det så fint där och nu kan du gå in i den. =) Mer än så hände inte egentligen. Kollade på Vårt bröllop i era händer och efter det kollade vi på filmen Inkheart. Den gillade jag, fast att jag inte är så förtjust i just fantasy/äventyrs filmer.
Så såg söndagen ut.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Fulslag det är inte att leka med! Det går över, haha!

Jag är ändå avundsjuk som får vara i stallet hos hästarna. Så får du rida Cartino också! Vad är du för proffs? Pussa loppan och cartino lite extra. Allt bra med dig annars? Skiner utrustningen och sådär? Driver loppan lite med dig om dagarna? ;D Ha det suoer! Kramkalas

2009-03-23 @ 19:20:46
URL: http://sochado.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0