Intervju

Då har man varit på Uniflex för en intervju. Tycker själv att det gick rätt bra. De hade inget specifikt arbete just nu men de hade blivit kontaktade av ett företag som trodde att de inom en snar framtid skulle behöva folk, så nu håller vi tummarna för att de behöver folk och att en av dem blir jag. Vill väl egentligen inte vara just personal som blir uthyrd men vad gör det nu när jag så desperat vill ha ett jobb. Får se om jag blir kontaktad igen.
Funderar på att lägga mig i soffan och slappa ett tag för jag har ju inget vettigare att göra precis. Ska väl ringa mamma också så hon får reda på hur det har gått med intervjun.

Ha det så bra sålänge. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0