Ingen tid

Jag har egentligen ingen tid att sitta här och blogga. Borde sitta och läsa i mitt "nyckel till framgång"-block. Kan ju säga att jag mår bra och att det går bra på utbildningen just nu.  Jag ska se till att bli bäst och ge mig fan på det. Jag ska lyckas. Uppdaterar nog lite mer på torsdag när jag kommer hem tidigt och med mina produkter. =) Någon som kanske kan ge mig tips på lite företag som jag skulle kunna höra av mig till, spelar ingen roll vad det är för sorts företag bara ge mig tips så får vi se om det är något som är inom mitt distrikt. Har ju inte fått våra distrikt än så kan inte säga var de är än.

Hoppas att ni har haft det så bra. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!



Ja! det är nog helt okej att dra ner på den nu. Får hon götta sig i hagen. Men Theresia är väl hemma snart igen så! Berätta om ditt jobb!



Kraaam!

2009-03-31 @ 22:47:20
URL: http://sochado.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0