Frukost=lunch?

Idag började jag dagen med att luncha med Durra på Panda. Gott var det fast stark och det gillade inte magen efter att bara varit vaken 30 min. Men innan jag lunchade med honom lämnade jag papper till AF för att de ska skrivas under och skickas in till försäkringskassan så att jag får pengar även denna månaden.
Stack upp till stallet vid kl tre och tog en liten lagom runda. Det var mysigt och tråkigt samtidigt. Tråkigt för att det blåste och duggregnade hela tiden. Körde inom Maxi på vägen hem så att jag har frukost att äta imorgon. =)
Kom hem för ca 45 minuter sedan. Vet inte vad jag ska göra idag då Durra är på firmafest ikväll och jag ska upp tidigt imorgon för ska rida på morgon/förmiddagen.

Ha det så bra allesammans. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0