Deklaration och jobb letande

Fick hem deklarationerna idag, hoppades på att man skulle få tillbaka lite pengar men NEJ. Jag ska betala 1700 kr, visst det är inte så mycket om man har ett jobb, men när man egentligen bara lever på alfa kassa/f-kassa då blir de mycket pengar. Ska sitta och räkna på om de har räknat rätt sen när Durra kommer hem.
Har sökt ett jobb också, ett sälj jobb. Vill egentligen inte ha det, men tror att det är bättre när man ska ut och visa produkter än när man sitter på vars en sida om en telefon. Så jag håller väl tummarna för det jobbet nu, för jag känner mig jätte motiverad till att börja jobba nu. Vill inte vara arbetslös längre, för det är så tråkigt. Tyvärr har jag inte hittat fler jobb att söka denna veckan men veckan är ju inte slut än.

Ha det bra. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Saannis - Snart Blivande Brud

Hej!

Jag blev själv väldigt rädd när jag såg videon första gången. Men attans vad lång den ormen var.

Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0