AHHHHHHHH

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Jag ska på utbildning på måndag-torsdag i Malmö. Ska få lära mig företagets produkter och få lära mig en bra säljteknik. I början får man endast provision för att bli extra peppad till att lyckas och så får man köra sin egen bil. Men om man lyckas bra så får man efter 2 månader en garantilön plus att man kan få en tjänstebil. Gud vad jag känner mig pressad nu. Jag vill verkligen lyckas med detta jobbet. Nu ska jag ringa min handledare på af.

Ha det så bra allesammans. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till jobbet! Va kul för dig att ändtligen få ett jobb:) Svårt i dessa tider ju:( Lycka till

2009-03-26 @ 14:56:10
URL: http://hanniie1.blogspot.com
Postat av: Maria

Va kul! Grattis!! Vikten företag?

2009-03-27 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0