Timmys student

Igår tog min lillebror studenten. Tyvärr så regnade det som fan och det var inte skoj för varken studenter (inte nyktra iaf) eller för familjen. Tänkte bjuda på lite bilder.









Bilderna nedan är tagna utanför mammas och pappas hus. Fick ta lite bilder där då det inte regnade precis då.



Mamma: -Då ska vi bara ha en närbild också.
Timmy: -Ok. Sen gick han närmare och ställde sig som på bilden ovan.

Ska strax gå på en dagen-efter studentfest.
Hoppas att ni får en bra dag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Nej Ola påstår ju att han inte visste det... Men jag tror han ljuger, men Morgan vågar inte säga åt henne eller ngt... Han påstår att det e för Olas skull, att han ska slippa bråket, jag hävdar att Ola bara lär sig att bete sig som en toffel... :-P

2009-06-13 @ 20:33:02
URL: http://lovelymelovelyyou.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Varför står de 06 på studentplakatet? eller de e inte året, för då borde de ju stått 09!? Hihi, jag fattar inget;) Som vanligt:P Tss

2009-06-13 @ 23:17:14
URL: http://enannanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0