Rekryteringsträff

Jaha, då har man varit på rekryteringsträff på Durras jobb. De berättade om företaget och sen var det dags för de individuella intervjuerna. Känns som att det gick bra, men där var 30 personer och "bara" 18 ska anställas. Inte för att vara sådan men hoppas att alla andras intervjuer sög. Inom 1-2 veckor får jag reda på om jag fick jobbet eller inte. Om jag får jobbet så börjar utbildningen den 20 juli, och om man ska gå på språkkursen så börjar den i mitten av juli.
Har fortfarande inte hört något från af om min praktikplats har blivit godkänd eller inte. Kan vara bra att veta, samtidigt som att det kan få vänta tills jag vet något från Stream.

Ha en bra dag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0