Mer bra nyheter idag

Idag fick jag ett mail från Durras jobb, där jag har sökt ett jobb. I mailet stod det följande:

"Hej! 


Du är välkommen på en rekryteringsträff till ... den 11 juni 09.00-13.00!


... erbjuder teknisk kundsupport på den nordiska marknaden. Våra kunder är högteknologiska företag som valt att lägga ut supporten på entreprenad. ... hjälper både privat- och företagskunder med teknisk support. ... kontor i Helsingborg är det enda i de nordiska länderna och vi tillhandahåller support på danska, finska, norska och svenska.

Vi kommer under sommaren att anställa ett team för kundtjänst! Jag har fått ditt CV från antingen Arbetsförmedlingen eller från en vän som redan jobbar hos oss, och jag tycker att du har en intressant bakgrund! På rekryteringsträffen kommer vi att presentera företaget samt hålla intervjuer.


Arbetsuppgifter:

-       Vara första kontakten för kunderna som ringer in

-       Registrera kundens uppgifter i en databas

-       Undersöka vilken garanti som kunden har på sin dator

-       Skicka vidare samtalet till tekniker

Önskvärda kvalifikationer:

-       Mycket stresstålig

-       Vara en van datoranvändare

-       Erfarenhet av kundtjänst; meriterande med kundtjänst på telefon

-       Danska och/eller norska språkkunskaper

Startdag är ej bestämd ännu (mest troligen i juli)och du börjar med en veckas betald utbildning.

Vi erbjuder även en språkträning i dansk eller norska som äger rum några veckor innan startdag.  (Språkträningen är också betald.)


Om detta låter intressant är du välkommen att maila mig och anmäla ditt intresse för att komma på rekryteringsträffen!


Med varma hälsningar,


Sara ..."

Så ni får väl hålla tummarna för mig den 11 juni. Om ni vill att jag ska ha lite tur med något.

Idag har jag pendlat fram och tillbaka mellan soffan (tv:n) och datorn. Har inte så mycket mer planerat. Imorgon ska jag på fika med Sofie på Ebbas, det ska bli skoj att träffas igen. på fredag kanske det blir någon sorts utgång. Sen vad som händer i helgen vet man inte värren då. =)

Ha det så bra. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0