Kliar!

Tänkte visa bilder på de knottbetten jag fick i måndags, så kanske ni förstår mig lite varför jag gnäller för att det kliar. Sov rätt dåligt inatt för att det har kliat så mycket, så att jag fick gå upp för att smörja på xylocainsalva för att kunna få sova lite utan att bli helt tokig av kliandet. Har även varit på apoteket och köpt hydrokortison som ska vara lite mer effektivt, men det vette fasiken om den är faktiskt. Bilderna blev inte jättebra då jag precis har smörjt in betten.


Har räknat ihop till över 30 bett i ansiktet. Sen har jag på halsen, ena axlen, båda armarna och händerna.

Imorgon är det dags för arbetsintervju, känns sådär när jag ser ut som jag gör i ansiktet. Men hoppas på att det kommer attt gå bra. Skriver mer imorgon när jag vet något eller iaf om hur det har gått. =)

Hoppas att ni har haft en bra dag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ajajaj:/ Usch va många bett! Förstår att de kliar massa då:( Lycka till idag på intervjun:)

2009-06-11 @ 10:50:49
URL: http://enannanas.blogg.se/
Postat av: Saannis - Snart Fru, med bebis i magen & bloggdesignerska likaså!

Önskar dig all Lycka till imorgon!





Anledningen till att man inte får rensa kattlådan är; att det finns ett ämne som heter toxoplasmos. Risken att en innekatt som alltid varit inne bär på parasiten är dock ganska liten, och har man alltid haft katt själv så har man antagligen varit i kontakt med toxoplasmaparasiten för länge sedan och är immun. Men det är onödigt att ta några risker. Man behöver definitivt inte göra sig av med sina katter bara för att man är gravid, som en del tror. Man ska bara sköta deras toa klokt. Lite med om toxo: PageId=625" rel="nofollow">http://www.netdoktor.se/forkylning-infektion/?PageId=625



Ska jag vara ärlig hade jag inte ens klarat av att öppna taket på deras kattlåda, då jag är sjukt känslig för dofter.

2009-06-11 @ 11:25:36
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0