Jag har tråkigt..

Kan det bero på att jag sitter ensam hemma och har gjort det sedan kl 14?
Kan det bero på att jag inte vet när Durra kommer hem?
För att han åker till Sweden Rock imorgon (till söndag) och jag ska inte med? 
Eller beror det på att sommaren har börjat och det i sig är väl skoj, men det är inte så skoj när Durra ska jobba dubbelt hela sommaren (förutom 2 veckor) så att vi ses ca 1-1½ timme om dagen(?)! Visst har han 2 veckors semester men en av dem ska han tillbringa i Cypern med 3 av sina kompisar. Han åker på en söndagkväll och kommer hem någon gång på måndagen en vecka senare. Då har han 4 dagar att spendera med mig. MEN då kommer ju Metallica till Köpenhamn och det har han ju köpt biljett till så då försvinner ju iaf en halv dag till att han ska vara där, men jag tror att det kommer bli förfestande och då blir det minus nästan hela den dagen. Med min tur så lär jag jobba när han har semester, antingen så har jag praktik eller så kanske jag lyckas få ett jobb och då ses vi ju bara på eftermiddagarna de resterande 3 dagarna. Sen blir det ju inte bättre av att det är Helsingborgsfestivalen de dagarna heller, så frågan nu är hur mycket tid tror ni att jag får med min älskling i sommar? Jag älskar egentligen sommaren, men jag hatar verkligen när han är borta så mycket. Han är trött när han går upp och svintrött när han kommer hem.
Någon som kan hjälpa mig att tänka på annat i sommar?
Någon som kan umgås med mig hela sommaren? D.v.s. om jag inte får jobb eller praktik.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Saannis - Snart Fru, med bebis i magen & bloggdesignerska likaså!

Åh ska du inte till Sweden Rock? Det är så jäkla roligt att vara där. Vi funderar på att dra dit i helgen kanske. Nära och bra ^^

Postat av: Hanna

Ni får ju in pengar iaf, när han jobbar så mkt som han gör.. Hitta på ngt i höst ist!:) Jag har de likadant i sommar, jag jobbar lite mer än 100% i vården och per jobbar massa han med;) Men hela hösten finns ju:D Se de lite positivt iaf:P Hehe.. Kram

2009-06-03 @ 09:35:09
URL: http://enannanas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jo de e klart att de e tråkigt och man funderar på en massa som egentligen inte e så stort och viktigt då man "bara" går hemma.. Okej, tråkigt ju.. Hur kan de vara att ni inte gör ngt sen då? Man måste j ta vara på varandra och hitta på saker tillsammans.. Varför e de bara durra som ska till cypern? Hade ju vatt skönt för er båda att åka nånstans ensamma, om så bara för en natt;) Nåt hotell nån stans eller nåt:P Finns ju billiga men som e fiina:) Kram

2009-06-03 @ 12:01:49
URL: http://enannanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0