Illamående

Idag mår jag skit rent ut sagt. Har vaknat en gång i timmen från kl 24 till kl 5 i morse. När jag skulle resa mig upp för att klä på mig så kändes det som att jag skulle kräkas rakt ner på golvet, men som tur är så gjorde jag inte det. Satt på sängkanten ett tag och pratade med Durra som inte har sovit alls i natt så han gick med mig upp. Åt två små yoghurtar för jag var osäker på om det skulle stanna nere, men det gjorde det. Jag gick till "jobbet" iaf för tänkte försöka jobba, men efter 2 timmar så svettades jag som en gris och kände mig febrig så jag fick gå hem. Så här sitter jag nu och hoppas på att det ska bli bättre snart.
Läste runt i alla bloggar som jag följer och ser att jag har vunnit en liten sak (men vet inte vad) för att jag skickat in förslag på brudklänningar till en tjej som ska gifta sig i september. Är nu väldigt nyfiken på vad det är men mest glad för jag vinner aldrig något.
Nu ska jag lägga mig i soffan med ett glas juice och bara vila.

Hoppas att ni får en bra dag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0