=)

Idag har Durra åkt till Sweden Rock för att festa och lyssna på bra musik. Jag har lite små tråkigt (som vanligt när jag är ensam hemma) men har något positivt att berätta. Jag har fått en praktikplats på sjukhuset här i Helsingborg, på transportavdelningen. Arbetssysslorna jag kommer att ha där kommer att variera men till största delen kommer jag att förflytta patienter och springa med prover till och från labbet. Nu ska bara denna praktikplats godkännas av bl.a. AF, så att jag kan börja så snabbt som möjligt. Sen när jag tog posten idag så låg där en avi till mig. Mitt nya mobilskal har kommit, gud vad det är fint. Nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska byta chasit och allt själv eller vänta tills Durra kommer hem så att han gör det åt mig. Vet inte riktigt om jag vågar göra det själv. Kanske kan höra med min lillebror om han kan komma hit och göra det, han går ju ut elprogrammet nästa fredag igen så han kan kanske det där så att allt funkar i den sen.

Hoppas att ni har det bra. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0