Dag 2

Jaha, då var dag 2 avklarad också. Iofs så var det för några timmar sedan, men jag har varit så seg så har inte orkat skriva förren nu. Idag har jag i princip gjort samma som igår plus 2 nya uppgifter. Idag har jag provat på att köra en säng utan patient. Det gick väl bra förutom att den drog till vänster så den tog i en kant en gång, men det syns att det är fler än jag som har gjort det så jag skäms inte för det. Körde även rullstol idag, jag gick bakom och körde dvs.  Jag kommer nog vara rätt tråkig nu typ en månad fram då mina dagar kommer se likadana ut nu fram till typ den 19 juli. Kan ju även säga att jag idag har fått två små vattenfyllda blåsor på min trampdyna på vänstra foten så det gör lite ont just nu. Men jag har scholls party feet inlägg, så jag tänkte testa de imorgon i gymnastikskorna.

Ska gå och lägga mig nu och hoppas på att kunna somna så att jag kanske är lite piggare imorgon för annars somnar jag väldigt tidigt imorgon kväll. På lördag ska jag åka till Durras mamma i Klippan och få en helkroppsmassage av henne. Då passar hon på att bjuda mig på mat samtidigt. =) Gratis mat är bäst, eller vad säger ni?

Hoppas att ni har haft en bra dag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0