Köpenhamn-Wien & Wien-Larnaca

Då var han på väg till Cypern just i skrivande stund. Dagen har känts tung och jobbig då vi (läs han) har gått och väntat på att klockan skulle bli 16 så vi kunde gå ner till tåget så han kunde komma iväg mot Kastrup. Det kändes tungt att säga hejdå då han inte kommer hem förren den 20 juli igen. Lite glad blev jag när han sa att han hade lite dåligt samvete för att han skulle lämna mig hemma då han vet att jag kommer att ha så tråkigt när jag är ensam hemma. Men jag sa att han inte fick ha dåligt samvete när han är där nere för han ska ha kul och festa när han är där. Han åker ju ner för att ha skoj med sina kompisar. Han lovade mig att komma hem hel och att inte supa skallen av sig varje dag. =) Men supa kommer han ju att göra varje dag, det är ju därför han åkte ner. Just nu känns det helt ok att han inte kommer att vara hemma på 8 dagar, men det kommer väl ikväll när jag ska sova då jag inte är van vid att sova själv.
Någon som vill bo hos mig från imorgon tills på fredag? Isf hör av dig! =)

Praktiken den går bra. Har endast en vecka kvar nu. Har inte så mycket att berätta då det inte har hänt så mycket intressant där nu på ett tag.

Jag hoppas att vädret blir bra i helgen för jag har lite planerat. =) Fredag - lördag är det tänkt att jag och en gammal kompis ska tälta och fiska ute vid Västersjön och hon ska ha sin hundvalp med sig, så det kommer nog bli många foton därifrån om nu vädret blir fint.  Blir det regn så blir vi väl här och kollar på film eller något sådant. Sen på söndagen är det tänkt att jag och Malin (en annan kompis) ska åka ner till Falsterbo horse show och se världseliten i både dressyr och hoppning. Mamma kanske hänger med också, vilket hade varit skoj. Ingen av oss har varit där innan. Malin är inte speciellt hästintresserad men vill hänga med för att umgås med mig då det var ett tag sedan det var bara vi. Mamma är ju osäker på om hon ska med då de håller på att renovera sitt sovrum i huset. Så blir det att vi kommer iväg så lär det bli många bilder där också.

Håller tummarna för dig på tisdag mamma om det nu är något intressant.

Hoppas att ni har det så bra. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0