Bio igår

Igår såg jag och Durra hangover (baksmällan) på bio. Jag försökte att inte ha några förväntningar på den då jag har hört så många säga att det är årets komedi. Lyckades då inte med att inte ha så höga förväntningar så jag tyckte att den var bra, men inte bäst. Jag skrattade inte hysteriskt en enda gång och åt mycket som var roligt var det inte värt att skratta åt. Men ser den nog igen sen när vi har den och hoppas på att den kanske är bättre då. Nu är där bara en film som jag längtar till att få se, nämligen ICE AGE 3!

Hoppas att ni har det bra. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja då kommer du bli besviken igen för Ice Age 3 va inte jättebra...

2009-07-28 @ 23:31:45
URL: http://marajjah.bloggspace.se
Postat av: Fru Evelina

ännu värre - den är 103 tum! Och kostar nästan 700 000 hahah!



Macdatorer är TOPPEN, rekommenderar varmt! Jag älskar mac och skulle ha svårt att byta till nåt annat även om en sån där mini lockar =)



kram!

2009-07-29 @ 20:03:43
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0