Världens

Världens sötaste hund heter Alva och bor hemma hos mina föräldrar.

Skulle ju hem till mamma och pappa för att äta lite god mat och kolla på pappas hemmabio. Så fort vi skulle hänga upp jackan såg jag ett koppel och tänkte precis fråga om de skaffat hund när denna sötnosen tittade fram genom dörrhålet.

Hon heter Alva och är 8 veckor gammal. Har bott med mina föräldrar sen i torsdags. Alva är en vit herdehund d.v.s. vit schäfer. Här är lite fler bilder på henne.


Hon attackerade mig med pussar och tjuvnyp..


Mammas knähund tro?


Puss puss matte!




Inte alls mattes hund ;)

Har många fler bilder fast de vill jag ha för mig själv. Jag ville inte åka därifrån men mamma sa att jag gärna får vara hundvakt om jag vill det. =) Jag bara lngtar ska jag ju säga er. Mamma och pappa får ta valpar på henne sen så ska jag banne mig ha en. Jag är så avis på mina föräldrar just nu, jag vill också ha! Men jag får ju hälsa på henne när jag vill så får väl nöja mig med det sålänge. Ska skicka lite av bilderna till mamma nu då de inte har några egna bilder på Alva. Nästa gång förljer systemkameran med dit då ska det bli många fler bilder på lilla söta Alva.

Hoppas att ni har haft en bra dag för det har vi haft. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0