Dåligt med sömn

Sovit lite halvdåligt i natt också. Gick upp två gånger för att gå på toa. Sen kunde jag inte somna om, så jag låg och funderade på lite olika saker. Bl.a. på om jag har svårt att somna för att jag känner mig understimmulerad. För jag gör inte så mycket om dagarna och jag vill ha någit att göra, d.v.s. jag vill ha ett jobb. Sen låg jag och tänkte på när jag ska få svar från alfa-kassan/försäkringskassan om min ersättning, om jag kommer bli tvungen att gå till soc o.s.v. Jag hatar att inte veta hur saker ligger till. Så jag gick faktiskt upp 10.30 idag. Det är 1 timme bättre än för ca 2 veckor sedan. =)

Det snöade igår när jag skrev men då la det sig inte på marken. Inatt vid 4.30 så kollade jag ut efter att varit på toan, så låg där lite snö. Sen har det söat hela natten och snöar fortfarande, fast det ligger inte så mycket, vilket jag är glad över. Just nu kommer det typ 10 snöflingor/minut. Så det är verkligen inte mycket.

Katterna busar som f*n och de lyssnar inte på mig. De springer runt och biter i varandra så de slår kullerbyttor in i väggarna så det låter i hela lägenheten. Zach kommer väl snart och lägger sig under soffbordet medans Zombie fortsätter springa runt och hoppa upp på allt.

Vet inte vad jag ska hitta på idag. Är sugen på att åka ut till Väla och Ikea men vill inte åka ut själv. Någon som vill följa med? Vad ska ni hitta på idag?

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0