Handla idag

Nu har jag varit hemma i några timmar och känner mig fortfarande frusen. Det var kallt att rida ute i skogen när det blåste på rätt så bra. Men det gick bra, vi åkte ju inte av iaf. =) Ska rida imorgon igen som jag skrev i förra inlägget.  Det blir vid samma tid som idag men jag hoppas på att det inte blåser lika mycket imorgon isf. Eller att vi rider på banan.

Idag ska vi åka och handla när Durra kommit hem. Ska se vad Willy:s har att erbjuda, annars blir det City Gross. Sen ska vi göra oxbiffar med grönmögelostsås, jag vet det låter inte så gott fast det är det. Mamma har gkort den innan så jag vet att det är gott, sen får Durra lita på mig. =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej. Ja, det är riktigt segt att inte ha jobb, men det ser faktiskt ljust ut nu för min del, med början till nästa vecka. Ska bli grymt skönt. Ha det bra.

2009-02-13 @ 10:00:11
URL: http://omsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0