Tidig morgon både idag och imorgon

Jaha, då var man uppe lagom till 7.40 idag. Ska ju iväg och rida vid 9.30 så då får man palla sig upp tidigare. Somnade efter kl 1 inatt, som vanligt då alltså. Men det jag stör migpå är att precis när jag höll på att somna så ringer Durras ksin Calle till MIN mobil och då var klockan runt 1.20 så då var jag inte så glad på honom, för tack vare att han gjorde det så tog det säker 20-30 min innan jag kunde somna. Och för er som undrade så svarade jag inet och han ringde inte tillbaka. Som jag då sa så ska jag ut och rida nu på förmiddagen och där ligger lite snö så jag vet inte riktigt om vi rider i skogen eller på banan.
Katterna busar som fan just nu. Zombie springer (som vanligt) fram och tillbaka och ibland med en leksak i munnen men mest så är det bara med Zach hack i hälarna. Men just nu ligger de i samma fönster i vardagrsummet och stirrar ut på något.
Imorgon tänkte jag också rida tidigt för sen ska jag hem till mina föräldrar och busa med Alva. Tänkte ta med mig systemkameran för att få jättebra bilder på den lilla busen Alva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0