Papper hit och dit..

Då har jag postat mitt cv så nu är det på väg till Danmark. Hoppas verkligen att jag kan få ett jobb nu, även om jag måste pendla den biten.
Sen har jag även lämnat in mina ersättningspapper till af så att man kan få lite pengar att leva på nästa månad.

Ska hem till mina föräldrar imorgon och käka lite och ha trevligt. Mamma erbjöd mig att stanna kvar på kvällen för att se melodifestivalen med henne, men har inte bestämt mig än.

Ska rida i em/kväll, ska bli mysigt.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lizette

Hejsan! Såg att du hade kommenterat mig angående blogg-designen. Kan försöka visa med bild hur du gör. Vad kul att du också heter Lizette Persson! :)Ha det bra, kram!

2009-02-06 @ 23:12:07
URL: http://lizette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0