Morgonen!

Jag började denna dagen med att få ett sms kl 4.50 utav en kompis, jag öppnade mina lite lätt ihop klibbade ögon för att se vem det var ifrån och vad det stod, men det var ett sådant kedjesms så jag somnade om.
Sen vaknar man 7.05 av att hemtelefonen pep till, då visar det sig att vi har haft strömavbrott och det var ju tur för D att vi fick tillbaka strömen då för annars hade han försovit sig. Så jag fick ställa min mobil på 7.20 för att han skulle komma upp, men fick inte ens ett tack. =( Men det får jag kanske ikväll.
Somnade om som vanligt efter att D hade gått till jobbet. Sen sov jag till kl 11.30 vilket inte är ovanligt.
Gick upp satte igång diskmaskinen, plockade fram frukost och satte mig och kollade på Rachel Ray.

Idag ska jag diska upp efter maten igår och vika tvätten. Kanske ska dammsuga också, annars gör jag det imorgon.
D kommer hem sent idag för att han ska repa för de har ju spelning imorgon. Så jag har inget planerat fram till typ 20 sen ska vi äta och antagligen kolla på serier. Någon som vill hitta på något med mig ikväll?

Ska gå in på afs hemsida och se om där inns några jobb att söka. Ska förresten skicka in en ansökan till ett företag i Danmark, så får vi hålla tummarna att jag får ett jobb snart.

Ha det så bra sålänge.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul att du börjat blogga du med =)

Jätte fin design,själv orkar man till 50% inte och kan till 50% inte. haha

2009-02-04 @ 13:17:21
URL: http://littleblue.blogg.se/
Postat av: Maria

Hallåja =) Jag har också hittat hit!

2009-02-04 @ 16:17:44
URL: http://marajjah.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0