Lång och mysig..

J*vla häst. Hon skulle inte komma när jag skulle hämta henne så då gick jag ut i den leriga hagen, skorna fastnar och man kan knappt gå där. Lagom tills jag nästan kommit fram till henne så vänder den kossan (förlåt Sofie) och går. Sen blev jag riktigt sur så då skulle jag göra henne avis och det funkade. Stod nämligen och klappade lilla Prinsessan (bild kommer på henne) och hon slickade mig i handen i 5-10 min och då blev Loppan avis, så då kom hon den rackaren. Väl inne i stallet så kom Gia (?) och skulle ge hästarna hö, men det fick ju inte Loppan för jag skulle ju ut och rida ut i skogen. Rykta fick jag göra länge också eftersom hon fäller som fasiken.
Lång och mysig ridtur blev det idag. Var ute en timme och det var mysigt. Skrittade och travade en del, lite galopp också. Sofie jag red ner mot banvallen och så red jag på cykelstigen och när jag vände in där så märktes det att ni brukar galoppera där för satan vad hon laddade för att få springa. Fast hon fick skritta en bit sen travade vi så höll vi på lite så för att hon inte skulle få bara sin vilja igenom, fast hon fick galoppera där också. Sen vände vi upp in så vi red förbi pulkabacken o.s.v. fast där skrittade vi bara för att varva ner lite. Vi såg 4 st rådjur idag. De blev rädda för oss så de sprang iväg, då ville Loppan springa efter. Hon blev nog lite paff för hon blåste upp sig och dansade runt lite. Men inget farligt. För er som inte vet hur där ser ut så kommer en karta här:

Ska rida igen imorgon och sen åka hem till mina föräldrar, så får vi se om det blir ut till farmor. Ska kolla på Melodifestival och käka något gott hos mamma och pappa. Sen har jag lovat Timmy att han får ta och köra mig en runda nu när han har körkort. Har åkt med när han har övningskört fast det var med automatare så det var ju inte ryckigt.
Ska väll snart gå och lägga mig.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Sov så gott. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Hej gumman! Självklart kan du få fråga mig nåt angående vårt bröllopet. Grejen är den att jag aldrig är inne på msn, men maila mig gärna på [email protected]. Där får du nog mkt lättare tag i mig, eftersom jag kollar min mail varje dag =)

2009-03-01 @ 19:29:35
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0