Jaha

Jaha, då sitter jag här igen och väntar på Durra. Inte första lördagen man gör det om man ska vara ärlig. Han är ute och festar och har skoj med sin polare Tobbe, så jag antar att Durra flörtar och hjälper Tobbe att få till det. Det enda jag vill är att Durra ska komma hem så att jag kan gå och lägga mig för jag har svårt att somna när han är ute och jag vet att han ska komma hem men inte vet när. Jag vet att det är lite fjöntigt, men hur trött jag än är så går det inte. Men om jag vet att han ska sova borta så går det hur bra som hellst. Konstigt va? Man kanske skulle smsa och se om han kommer snart eller om jag ska hitta någon ny film att titta på.

Hoppas att ni har skoj om ni är vakna annars hoppas jag att ni sover gott. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men varför följer inte du med honom ut?

2009-02-09 @ 11:21:07
URL: http://marajjah.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0