Inget filmande idag

Det blev inget filmande ute på stan idag för att det snöade och blåste på fel håll, så om vi hade filmat hade det bara kommit snö på linsen. Så vi får filma det en annan dag. Annars har vi inte gjort så mycket mer än lagat mat och diskat. Dagens mat blev köttfärslimpa, potatis och gräddsås. Så mycket mer har jag inte gjort idag mer än sökt en del jobb.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer på eftermiddagen. På morgonen/förmiddagen håller jag tummarna för min lillebror som har sin uppskrivning till körkortet. Sen ska jag följa med Durra till  läkaren för han ska kolla upp sin fot. men mer om det imorgon. Ha det så bra och sov gott.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0