Ingen praktik

Fan då. Pratade med ägaren av djurkliniken och han kunde för tillfället inte ta emot en praktikant för att han har en som ska börja jobba där som han ska lära upp och eftersom det är en liten klinik så skulle det inte funka med att lära upp 2 st samtidigt.

Så nu är frågan hur jag ska göra med saker och ting. För jag vill ju ha ett jobb och jag är rätt säker på att jag vill jobba med djur, fast utan utbildning så är det svårt.
Håller nog mer tummarna isf för att få jobbet i Danmark, även om det är i Köpenhamn. Ska ju bara skicka in cv också.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Evelina

tråkigt att han inte kunde ta in dig oxå :( men samtidigt förstår man ju och det hade varit värre om du fått praktik och inte fått lärt dig något för han inte hade tid för dig. men skit tråkigt ändå.



eller hur är det skit kul med onödigt vetande?! hehe jag älskar det!

2009-02-05 @ 19:20:43
URL: http://littleblue.blogg.se/
Postat av: Evelina

gosh kom på att jag måste sluta säga "skit" till allt hahaha

2009-02-05 @ 19:22:24
URL: http://littleblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0