Skallebank

Nu är jag f*n trött på det. Jag vill inte ha skallebank "huvudvärk" hela dagarna. Det är ju inte så att det är skoj att ha det även om vissa dagar är värre än andra. Jag har haft kronsik huvudvärk i snart 6 år. Fy vad tiden går snabbt. Iaf, jag har inte migrän och har inga problem med mina ögon, har varit och kollat om jag behöver glasögon och jag ser lika bra utan som med glasögon så optikern sa att det inte borde vara det. Men palla gå till läkaren när de ändå inte tror på mig och det kostar massa pengar. Men jag vet inte hur jag ska göra för att slippa den.
Vaknade vid 9 och hade huvudvärk och ville inte gå upp, så jag låg vaken i drygt en timme och fick lite sms från Sofie om hur vi skulle lösa ridningen för först ville hon ha "Loppan" själv men det slutar med att vi ska rida imorgon och då är vi 3 som ska rida tillsammans. =) Alltid skoj med sällskap då jag inte tycker om att rida ut själv när det är halt ute, för det ligger ju faktiskt fortfarande snö ute.

Sen smsa min mamma och sa att lilla Alva växer så att det knakar, på 2 veckor har hon gått upp 2.1 kg. Hon kan visst snart inte gå upprätt in under deras soffbord. =) Sen somnade jag om och sov till 11.10 och då gick jag upp utan någon huvudvärk. =) Men den kommer snart igen känner jag. Inte så jobbig skallebank men ändå.
Vad händer idag?


Detta är Dilight "Loppan", lägger bara upp en bild just nu. Lägger upp fler sen när Sofie har åkt så hon kan hålla koll på Loppans bebismage. =)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0