Grattis

Grattis Timmy till körkortet. Du är inte sämre än mig då vi klarade det på första försöket båda två. Jag satt igår och funderade på hur arg du hade blivit om du inte hade klarat det på första försöket, men jag kände mig inte orolig över det. Jag är så glad för din skull, fast nu när du har körkort så är det ett nytt ansvar men mest av allt, kör försiktigt.
Idag gick jag upp tidigare än på länge, redan halv tio för att vara exakt. =) Solen skiner idag igen och jag har ingen aning om vad som händer idag. Är lite sugen på att fotogrfera och lära mig lite mer av kameran. Men återigen vill jag inte göra sådant själv då det är svintråkigt att vara själv, fast ibland är det skönt.

Ha en bra dag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hoppas du har en bra dag tjejen!"

kram

2009-02-24 @ 14:08:03
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0