Fredagen den 13

Fredagen den 13:e bar bara med sig lite otur, inget mer än vanligt för min del iaf. Rev mig bara lite på mitt pekfinger när jag var i stallet.  Ridturen gick lugnt och sansat så det gick riktigt bra.

Sen åkte jag hem till mina föräldrar och passade Alva tillsammans med min lillebror Timmy. För mamma och pappa skulle på min kusins kalas (de hade inte bjudit mig och Timmy ville inte åka). Jag passade på att ta massa bilder med systemkameran. Det blev 382 bilder sammanlagt både på Alva och hästarna. Tänkte bjuda på några bilder.


Alva älskar att posera framför kameran.

Alva

Skällde precis innan bilden togs.

Ute och rastas.

Alva ville inte in så Timmy fick bära in henne.

Sorina, mammas häst.

Sitta fint kan hon allt. Här är vi ute på promenad med min mamma.

Mamma och Alva busar lite.

Hon vet om att hon är söt.

Hon tycker inte om att gå i koppel, plus att hon går bättre utan just nu.

Alva passar på trappan.

Sorina

Sorina

Sorina

Näsbytjejen "Tjejen" och Sorina.

Tjejen och Sorina

Sorina

Sorina busar

Bus bus

Bus

Spark

Tjejen

Tjejen

Sorina

Sorina

Sorina

Tjejen

Tjejen


Körde hem vid 20-tiden och när jag kom hem så var två av Durras kompisar här och de kastade dart. Vi lagade mat och vid tolv gick vi och la oss efter att kompisarna hade gått.

Idag ska vi bara ta det lugnt, äta gott och titta på film.
Ha en bra alla hjärtans dag.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hm varför var du inte bjuden till kusinen?

2009-02-15 @ 06:08:06
URL: http://www.avbild.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0