fortsättning på barn inlägget

Tänkte skriva ut namnen på de jag vet som ska få barn (dock endast förnamn) för jag kom på vem den sista är, som jag glömde sist.
De jag visste förra inlägget var:
Desirée- första barnet kommer närsomhelst
Veronica- första kommer i maj (Gift)
Jenny- första barnet, september tror jag
Kattis- andra barnet kommer om ca 1 ½ månad
Anna- andra barnet vet jag inte heller riktigt när det kommer
Emma- andra barnet ungefär samtidigt som Kattis får sitt
Caroline- andra barnet kommer i september (gift)
Elinóre- första barnet, vet inte när (Gift)
Filippa- första barnet i september plus att hon ska gifta sig i sommar

Filippa fick jag reda på idag. Jag är självklart glada för allas skull men även avis. Jag vill också vara gift och få barn. Men jag får vänta. Kommer säkert att bli sist av alla kompisar o.s.v. som får mina drömmar uppfyllda.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi vilken babyboom du har i ditt liv! förstår att du blir avis, det blir jag med =)



kram

2009-02-11 @ 18:57:11
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0