Designen

Min älskling har hjälpt mig mer med min design och jag älskar den, vad tycker ni om den?

Gick upp vid 11.40 idag. =/  Fast det är ju så skönt att sova, speciellt i vår säng som luktar min underbara älskling. Han luktar så gott och det gör hans kudde också.
Känner mig lika nyförälskad i Durra nu när vi har varit ihop i 2 år 1 månad och 4 dagar, som jag var när jag vi blev ihop. Sen älskar jag honom bara mer och mer för varje dag som går. Jag är väldigt säker på att det är honom jag ska dela resten av mitt liv med. Jag älskar dig så mycket Durra!

Idag ska jag fixa färdigt med disken och fixa tvätten. Sen ikväll ska jag gå till the Tivoli för att kolla på Företagsrock och självklart ska jag heja på Stream, för det är ju där Durra jobbar. =) Heja Stream!!

Ska ringa till en djurklinik i Ängelholm idag för att se om jag kan få en praktikplats där så att jag får reda på om jag ska ta och satsa på att bli djursjukvårdare. Så nu håller jag tummarna på det.

Ska se vad Malin har för planer idag också, kanske kan hitta på något för det var ett tag sedan.

Ha det så bra så hörs vi senare. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0