Bra gjort Timmy

Fy vad min lillebror är duktig, han klarade sin uppskrivning idag. =) Nu är det bara uppkörningen kvar om en vecka, men det ska väl också gå bra.
Har varit hos ortopeden med Durra idag ju, men han ska gå hos en sjukgymnast ett tag så får vi se hur det känns sen och om de tar bort skruven som har åkt ut lite. Men det var inget som var fel iaf och det är ju skönt. Men tycker synd om honom de gånger när han har ont så att  han knappt kan röra sig utan att ha väldigt ont.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Funderar på att åka ut till Väla idag eller imorgon om det är någon som vill följa med.
Har även bestämt mig för att jag måste gå ner i vikt, så jag ska börja ut och motionera mer och även köpa ett årskort på simhallen så jag kan börja simma mer. Det är ju faktiskt inte så jobbigt att simma 1 km (40 längder). Men det enda som just nu sätter käppar i hjulet är att jag har dåligt med pengar och vill inte ut och gå själv då det är tråkigt.

Ha det så bra idag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0