Igår/idag

Igår så sov vi till 11.30 båda två. Så går det när man somnar sent och är trött. När vi hade gått upp så åt jag frukost och kollade på Let's dance reprisen. Efter det åkte jag ut till stallet och red en stund på banan. Loppan hoppade till vid något tillfälle så jag spände mig lite konstigt då, men kännde inget av det när jag red. När jag skulle köra hem så kände jag hur mitt högerben skakade när jag höll det som vanligt när man kör och hur hela benet ville typ vika sig utåt som en viknkel i höften. Kändes nästan som att jag hade sträckt ljumsken.

När jag kom hem så bytade jag om och så kom Tobbe hit för att käka (han hade med sig egen mat). Efter att han hade ätit färdigt så skjutsade vi honom hem för att sedan åka till Dennis och Malin för att se hur mycket ordning de hade fått i deras lägenhet på en vecka. De hade de fått också, i stora drag iaf lite små pill kvar.

När vi kom hem så värmde vi maten och kollade på Trollkarlens hemligheter. Efter det kollde vi på två avsnitt av Full frys. Sen gick vi och la oss.

Natten har varit hemsk, har knappt sovit och sov därför till 11 fast att jag vaknat med 10 min mellanrum sen kl 6. När jag skulle upp ur sängen märkte jag att jag har ont från nacken till rumpan och det enda jag kan komma på att det kan vara från är när Loppan hoppade till igår. Men så är det ibland. Idag känns det som att jag ska göra så lite som möjligt men sen vet jag att man ska röra sig trots att man har ont.

Hoppas att ni får en bra dag! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

aj aj, låter inget kul det där med ryggen! ta ett varmt bad om möjlighet finns!



kram

2009-02-09 @ 17:43:53
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0