Bebis idag eller?

Igår när vi skulle laga mat så såg vi att vi hade köpt fel förpackning, så det blev vanlig lasange och inte lasangette men det var gott ändå, fast inte så gott som lasangette.
Det verkar som att jag och Durra ska åka ut till Väla idag för att göra lite inköp inför vår blivande simning som vi båda ska börja med. Och Malin, som jag sa i telefonen får du ju självklart också följa med.
Idag har Dessie beräknad födsel på sin lilla bebis och trots att jag inte tror att den kommer idag, så verkar det som att den kanske gör det ändå. Men för din skull så hoppas jag att h*n kommer snart så du slipper ha ont och värkar mer. Jag står fortfarande fast vid att jag tror att det blir en liten kille, men det får vi ju se om jag har rätt om eller om alla andra får rätt. För jag är den enda som tror på att det blir en liten kille om ni inte förstod det. ;)
Annars har det inte hänt så mycket mer idag än att jag har diskat och pratat med Malin i 1½ timme i telefon.

Hoppas att ni har haft/får en bra dag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Saannis - Ung blivande brud

Du har en utmärkelse att hämta på min blogg :)

Postat av: Fru Evelina

håller tummarna för att det blir ett friskt litet barn idag då=)

kram

2009-02-25 @ 17:08:14
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Saannis - Ung blivande brud

Klart att du förtjänar en award du också. Du har hjälpt mig med mycket tack vare dina råd :) Kram

Postat av: Caroline

Hej!Hoppas allt är fint. Jag tror jag håller med dig. De blir nog en liten pojk till dessie:)Kram Caroline

2009-02-25 @ 18:24:12
URL: http://carolinerosenlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0