Bättre i nacken

Skrev bara en gång igår och nacken blev inte bättre under dagen kunde knappt röra mig. Men Durra var så snäll och masserade mig vid skulderbladen igår och det gjorde det mycket bättre, fast att han inte rörde nacken. Så inatt har jag kunnat sova riktigt bra, vaknat när jag skulle vända mig men annars har det inte gjort ont.
Det känns fortfarande lite men idag kan jag röra mig iaf.. =) Idag ska jag vika tvätten och plocka undan disken möjligtvis städa undan lite också för det kanske kommer folk hit imorgon. Men nu ska jag spela lite spel innan jag sätter igång med det andra. Skriver nog mer senare idag.

Ha det så bra allesammans. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0