Ångrar mig nu

Jag skrev ju innan att jag inte tror att Dessies bebis ska komma idag. Jag har nog ångrat mig efter lite uppdate av Hanna. =) Det är så spännande. Kan ju säga såhär att när det har kommit en bebis så skriver jag det, men sen får hon skriva all information som kön, vikt och längd själv innan jag skriver det här. För det är ju faktiskt hennes barn och inte mitt.
Jag och Durra var ute på Väla en runda innan och köpte en baddräkt till mig, ett par simglasögon till Durra och en ny bättre klösbräda till katterna. =) Zombie tycker om den jättemycket medans Zach inte har rört den sen vi hängde upp den men det kommer nog.
Idag fick jag en bloggaward av Sannis, vilket är jätteskoj då jag fortfaande är inne i bebisstadiet med min blogg. Såhär såg hennes award till mig ut:
Tack så jättemycket Sannis!

Nu kollar vi på När lammen tystnar och sen ska vi gå och lägga oss.

Hoppas ni har haft en bra dag. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mia

Men hejsan Lizette!

Maria Kurtsson här, vi gick i samma klass i Åsljunga ju =) Om du kommer ihåg mig? Hittade hit av en slump precis, kul att "se" dig =)

2009-02-26 @ 10:04:17
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0