Julfirande idag

Sitter här och kollar runt och bara väntar på att klockan ska bli 15 så att vi ska fira den första julen av tre. Den idag är med Durras pappa med familj. Kan nog bli mysigt. Funderar på vad jag ska ha över min klänning idag. Men det löser sig nog. Durra spelar NHL 10 demo på sitt Xbox360 som han fick av mig igår för att jag tyckte han förtjänar det och det är egentligen hans 3-års present men han fick den i förväg för att han annars skulle köpa ett eget i mellandagarna. Han blev glad och även lite rörd, men det skulle han nog inte erkänna. Han skulle ha fått det på julafton när vi kommit hem från firandet med min familj ute hos farmor, men det blev igår då jag hade tråkigt och ville hitta på något. =) Det slutade med att jag fick spela första rundan av ett av spelen som följde med för att jag ville spela. =) Just nu spelar han som sagt demos av olika spel för att se vilka spela han vill skaffa. Är lite nyfiken på vad som egentligen gick runt i hans huvud när han såg paketet.
Har borstat av katterna lite så här är katthår överallt just nu. Gud vad Zach fäller, Zombie fäller knappt alls.
Det har slutat snöa för ett tag sedan. Det var så mysigt för det kom inte så många flingor men de var stora så det var mysigt speciellt eftersom det redan ligger snö på marken.
Igår spenderade jag hela min vakna tid i min morgonrock som jag bara älskar! Den är så mjuk och skön, man vill bara stå och krama om sig själv. =)
Tänkte bjuda på lite halvbra bilder från i onsdags när vi var ute mitt i natten och fotade i stadsparken, se och njut:




De röda bären satt kvar på trädet trots snö och kyla och det var ju fint.

Träden blir så vackra när snön ligger på dem. Durra tog med mitt huvud av någon anledning.






Hoppas att ni har haft det bra. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Annika

Jaa, det känns helt fantastiskt!

Helt klart en oslagbar julklapp =)



Vilka mysiga bilder. Gillar den med dom röda bären mest =)

2009-12-20 @ 14:58:35
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0