=)

När jag blev inlagd förra veckan så frågade de mig vid flera tillfällen vad jag vägde. Då vår våg har saknat batteri så har jag inte kunnat väga mig på ett tag så jag sa vad jag trodde den stod på innan batteriet tog slut. När vi handlade i lördags så köpte vi batteri till vågen och till min förtjusning hade jag gått ner, men jag vet inte riktigt hur mycket då jag inte vet min start vikt. De vägde mig inte på sjukhuset heller. Så jag har satt min startvikt på lägre än jag sa till läkarna (kan ju ha gått ner innan jag blev inlagd) och på en vecka har jag gått ner 2.1 kg. Jag behöver gå ner lite i vikt, speciellt nu. Men det har varit så skönt att vikten bara har försvunnit i lagom takt utan att jag anstränger mig som tusan. Jag får inte göra alla sporter då det innebär stora risker för mig med min sjukdom och annat får jag göra i den mån jag orkar för lungorna tar inte upp lika mycket syre just nu då det är där jag har/har haft ont.
Jag och Durra ska gå en runda sen i detta fina vädret.

Hoppas ni får en bra dag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kollade in sidan och ja visst var hon duktig =)

men tror vi har löst problemet kanske ska bara kolla med min släkting som är duktig på att fota :P



Varför låg du på sjukhus? =/

ha en bra dag!

2009-08-20 @ 07:53:30
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/
Postat av: Sussi

okej vad jobbigt. men skönt att du blir återställd iaf inom sin tid! krya på dig!

Men det låter ju jätte bra för eran del jue =)

2009-08-20 @ 11:58:56
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0